Administrativní podpora účtárny Praha

Informace o pracovním místě

  • Místo práce: Praha
  • Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25.000,- Kč - 33.000,- Kč
  • Termín nástupu: 01.02.2018
  • Druh pracovního poměru: plný úvazek

Základní informace

Umíte zpracovat účetní doklady pro účtárnu? Máte praxi v administrativě nebo v back office? Máte výborné organizační schopnosti a hledáte práci v klidném pracovním prostředí v rodinné firmě?

Pak je tato pozice určena právě Vám!!

Menší česká obchodní společnost s dlouholetou působností na trhu, hledá posilu do svého týmu na pozici:

ADMINISTRATIVNÍ PODPORA ÚČTÁRNY Praha (25-33.000 Kč)

Náplň práce

•zpracování podkladů pro externí účetní (faktury, bankovní výpisy, dobropisy)
•komunikace s přepravci
•vyjednávání podmínek s přepravci a plánování přepravy a dovozu zboží
•příprava kalkulací k došlému zboží
•řešení reklamací
•běžná administrativní činnost
•reporting

Požadujeme

•min. SŠ vzdělání
•praxe na obdobné pozici výhodou
•mírně pokročilou znalost anglického jazyku (zejména psaná forma)
•zkušenosti s prací v účetním programu ABRA výhodou
•MS Excel - uživatelskou znalost
•dobré organizační schopnosti
•samostatnost, pečlivost, komunikativnost

Nabízíme

•stabilní práci v rodinné firmě
•půlroční odměny
•4 týdny dovolené
•stravenky
•sick days
•možnost jazykových kurzů
•nástup možný IHNED (nebo dle domluvy)
•místo výkonu práce: Praha 4 Podolí

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!

Adresa společnosti

Advantage Consulting, s.r.o.
Orlí 708/36
602 00 Brno
http://www.acjobs.cz
Poslat společnosti životopis




ID: 3278774   Datum zveřejnění: 9.1.2018   Základní složka mzdy (brutto) a další odměny:   25.000,- Kč - 33.000,- Kč