Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent obchodu s němčinou
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Vysočina, Brno, Kraj Vysočina, Brno - venkov
Vysočina, Brno, Kraj Vysočina, Brno - venkov
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25.000,- Kč - 30.000,- Kč
25.000,- Kč - 30.000,- Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* komunikace se zákazníky v německém jazyce
* příjem, potvrzování a fakturace objednávek v interním systému
* poskytování poradenství
* spolupráce s výrobním oddělením, organizování dopravy zboží
* marketingové aktivity, správa eshopu
* příjem, potvrzování a fakturace objednávek v interním systému
* poskytování poradenství
* spolupráce s výrobním oddělením, organizování dopravy zboží
* marketingové aktivity, správa eshopu
Zaměstnanecké výhody, benefity
* práci na plný úvazek v příjemném prostředí
* skvělé finanční ohodnocení
* pružnou pracovní dobu (pevné jádro 8-15)
* dovolenou navíc
* mobilní telefon pro soukromé účely
* závodní stravování
* kvartální odměňování
* místo výkonu práce: Velká Bíteš
* skvělé finanční ohodnocení
* pružnou pracovní dobu (pevné jádro 8-15)
* dovolenou navíc
* mobilní telefon pro soukromé účely
* závodní stravování
* kvartální odměňování
* místo výkonu práce: Velká Bíteš
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]. Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Stabilní firma.
Stabilní firma.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* min. SŠ s maturitou
* pokročilou znalost německého jazyka
* uživatelskou znalost MS Office
* aktivní a zodpovědnou osobnost
* pokročilou znalost německého jazyka
* uživatelskou znalost MS Office
* aktivní a zodpovědnou osobnost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3287839
Datum zveřejnění: 17.1.2018
2018-01-17
lokalita: Vysočina, Brno, Kraj Vysočina, Brno - venkov Pozice: Administrativní pracovník, referent, Obchodní referent, Specialista podpory zákazníků Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25.000,- Kč - 30.000,- Kč