Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Obchodní referent/ka s AJ
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Jihomoravský kraj
Jihomoravský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25 000 - 30 000 Kč
25 000 - 30 000 Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* zpracovávání objednávek zákazníků
* zpracování statistik, správa dat
* práce v programech K2 a MS Office
* telefonní a e-mailová komunikace se zákazníky v angličtině
* zpracovávání zakázek
* zpracovávání reportů
* zpracování statistik, správa dat
* práce v programech K2 a MS Office
* telefonní a e-mailová komunikace se zákazníky v angličtině
* zpracovávání zakázek
* zpracovávání reportů
Zaměstnanecké výhody, benefity
* zázemí stabilní mezinárodní společnosti
* týden dovolené navíc
* bonusy, prémie
* stravenky
* vzdělávací kurzy
* příspěvek na životní a penzijní připojištění
* lokalita: Hodonínsko
* týden dovolené navíc
* bonusy, prémie
* stravenky
* vzdělávací kurzy
* příspěvek na životní a penzijní připojištění
* lokalita: Hodonínsko
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků
Mezinárodní společnost
Mezinárodní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* aktivní znalost aglického jazyka slovem i písmem
* pokročilou znalost MS Excel (kontingenční tabulky, grafy)
* zkušenosti na obdobné pozici
* důslednost, spolehlivost
* řidičský průkaz sk. B
* středoškolské vzdělání
* pokročilou znalost MS Excel (kontingenční tabulky, grafy)
* zkušenosti na obdobné pozici
* důslednost, spolehlivost
* řidičský průkaz sk. B
* středoškolské vzdělání
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3305740
Datum zveřejnění: 8.2.2018
2018-02-08
lokalita: Jihomoravský kraj Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Obchodní referent, Sekretářka, Specialista back office Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25 000 - 30 000 Kč