Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Referent objednávek s AJ Praha (27-30.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
27.000,- Kč - 30.000,- Kč
27.000,- Kč - 30.000,- Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* vyřizování objednávek
* příprava prodejních nabídek
* nákup zboží
* podpora kolegů v terénu
* komunikace s klienty i v anglickém jazyce
* běžná administrativní činnost
* příprava prodejních nabídek
* nákup zboží
* podpora kolegů v terénu
* komunikace s klienty i v anglickém jazyce
* běžná administrativní činnost
Zaměstnanecké výhody, benefity
* zajímavou práci v oblasti technického nákupu
* 5 týdnů dovolené
* možnost vzdělávání
* stravenky
* bonusový program
* zdravotní volno
* nástup možný IHNED
* místo výkonu práce: PRAHA 5, Zbraslav
* 5 týdnů dovolené
* možnost vzdělávání
* stravenky
* bonusový program
* zdravotní volno
* nástup možný IHNED
* místo výkonu práce: PRAHA 5, Zbraslav
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
velkoobchod
Obchodní společnost v oblasti těsnících systémů využívaných hlavně v průmyslu
Obchodní společnost v oblasti těsnících systémů využívaných hlavně v průmyslu
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ vzdělání
* anglický jazyk na pokročilé úrovni
* MS Office uživatelskou znalost
* praxe na obdobné pozici výhodou
* samostatnost, zodpovědnost, systémové myšlení a pečlivost
* anglický jazyk na pokročilé úrovni
* MS Office uživatelskou znalost
* praxe na obdobné pozici výhodou
* samostatnost, zodpovědnost, systémové myšlení a pečlivost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3311262
Datum zveřejnění: 15.2.2018
2018-02-15
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 27.000,- Kč - 30.000,- Kč