Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ka prodeje
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Olomoucký kraj
Olomoucký kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
26.03.2018
26.03.2018
Mzdové podmínky (brutto)
20.000,- Kč - 25.000,- Kč
20.000,- Kč - 25.000,- Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* poskytování telefonické a e-mailové zákaznické podpory
* aktivní péče o stávající klienty a dodavatele
* úzká spolupráce se Sales Managerem
* příprava dokumentace k veřejným a jiným zakázkám
* obsluha skladového hospodářství, provádění analýz a prezentace výsledků
* aktivní péče o stávající klienty a dodavatele
* úzká spolupráce se Sales Managerem
* příprava dokumentace k veřejným a jiným zakázkám
* obsluha skladového hospodářství, provádění analýz a prezentace výsledků
Zaměstnanecké výhody, benefity
* práci v rostoucí mezinárodní společnosti
* stabilní podmínky práce
* pružnou pracovní dobu s možností home office
* sick days
* firemní notebook a mobilní telefon i k soukromým účelům
* možnost vzdělávacích jazykových kurzů ve společnosti
* smlouvu na dobu neurčitou
* místo výkonu práce: okres Olomouc
* stabilní podmínky práce
* pružnou pracovní dobu s možností home office
* sick days
* firemní notebook a mobilní telefon i k soukromým účelům
* možnost vzdělávacích jazykových kurzů ve společnosti
* smlouvu na dobu neurčitou
* místo výkonu práce: okres Olomouc
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected].
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Odpadové hospodářství
Mezinárodní firma působící v oblasti odpadového hospodářství
Mezinárodní firma působící v oblasti odpadového hospodářství
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Polský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* všeobecný přehled v oblasti marketingu a prodeje
* anglický nebo polský jazyk na komunikativní úrovní, španělština výhodou
* znalost práce v MS Office
* vlastní iniciativa a dobré organizační schopnosti
* komunikativnost a orientaci na klienta
* anglický nebo polský jazyk na komunikativní úrovní, španělština výhodou
* znalost práce v MS Office
* vlastní iniciativa a dobré organizační schopnosti
* komunikativnost a orientaci na klienta
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3312565
Datum zveřejnění: 19.3.2018
2018-03-19
lokalita: Olomoucký kraj Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Obchodní referent, Referent Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 20.000,- Kč - 25.000,- Kč