Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Zákaznický servis (35-45.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Ústecký kraj, Česko
Ústecký kraj, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
35.000,- Kč - 45.000,- Kč
35.000,- Kč - 45.000,- Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Správa zákaznického portfolia
* Komunikace se zákazníky a výrobou
* Prodejní strategie
* Řešení reklamací
* Řešení odstávek
* Komunikace se zákazníky a výrobou
* Prodejní strategie
* Řešení reklamací
* Řešení odstávek
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Úspěšnou nadnárodní výrobní společnost
* 20 dní dovolené (za každý odpracovaný rok až 5 dní navíc)
* Stravenky v hodnotě 100 Kč za odpracovaný den
* Pružnou pracovní dobu, možnost Home Office
* Firemní akce
* Pracoviště: Chomutov
* 20 dní dovolené (za každý odpracovaný rok až 5 dní navíc)
* Stravenky v hodnotě 100 Kč za odpracovaný den
* Pružnou pracovní dobu, možnost Home Office
* Firemní akce
* Pracoviště: Chomutov
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
výrobní společnost
výrobní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ nebo VŠ elektro výhodou
* Anglický jazyk na středně pokročilé úrovni podmínkou (prezentace v angličtině, denní komunikace)
* MS Office - Excel - pokročilou úroveň
* Praxe na obdobné pozici
* Anglický jazyk na středně pokročilé úrovni podmínkou (prezentace v angličtině, denní komunikace)
* MS Office - Excel - pokročilou úroveň
* Praxe na obdobné pozici
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3312657
Datum zveřejnění: 20.8.2018
2018-08-20
lokalita: Ústecký kraj Pozice: Specialista podpory zákazníků Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 35.000,- Kč - 45.000,- Kč