Zákaznický servis (35-45.000 Kč)

Informace o pracovním místě

  • Místo práce: Ústecký kraj, Česko
  • Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 35.000,- Kč - 45.000,- Kč
  • Druh pracovního poměru: plný úvazek

Základní informace

Rádi komunikujete s lidmi? Hledáte uplatnění v zákaznickém servisu? Mluvíte anglicky na pokročilé úrovni a chcete jazyk využívat k denní komunikaci?
Pošlete nám Váš životopis!

Náplň práce

  • Správa zákaznického portfolia
  • Komunikace se zákazníky a výrobou
  • Prodejní strategie
  • Řešení reklamací
  • Řešení odstávek

Požadujeme

  • SŠ nebo VŠ elektro výhodou
  • Anglický jazyk na středně pokročilé úrovni podmínkou (prezentace v angličtině, denní komunikace)
  • MS Office - Excel - pokročilou úroveň
  • Praxe na obdobné pozici

Nabízíme

  • Úspěšnou nadnárodní výrobní společnost
  • 20 dní dovolené (za každý odpracovaný rok až 5 dní navíc)
  • Stravenky v hodnotě 100 Kč za odpracovaný den
  • Pružnou pracovní dobu, možnost Home Office
  • Firemní akce

  • Pracoviště: Chomutov

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!

Adresa společnosti

Advantage Consulting, s.r.o.
Revoluční 551/6
400 01 Ústí nad Labem
http://www.acjobs.cz
Poslat společnosti životopis




ID: 3312657   Datum zveřejnění: 20.8.2018   Základní složka mzdy (brutto) a další odměny:   35.000,- Kč - 45.000,- Kč