Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Referent objednávek s AJ Praha (30 -35.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.06.2018
01.06.2018
Mzdové podmínky (brutto)
30.000 - 35.000 Kč
30.000 - 35.000 Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* vyřizování objednávek
* příprava prodejních nabídek
* nákup zboží
* podpora kolegů v terénu
* komunikace s klienty i v anglickém jazyce
* běžná administrativní činnost
* příprava prodejních nabídek
* nákup zboží
* podpora kolegů v terénu
* komunikace s klienty i v anglickém jazyce
* běžná administrativní činnost
Zaměstnanecké výhody, benefity
* zajímavou práci v oblasti technického nákupu
* 5 týdnů dovolené
* možnost dalšího vzdělávání
* stravenky
* bonusový program
* zdravotní volno
* nástup možný IHNED (nebo dle domluvy)
* místo výkonu práce: Praha 5, Zbraslav
* 5 týdnů dovolené
* možnost dalšího vzdělávání
* stravenky
* bonusový program
* zdravotní volno
* nástup možný IHNED (nebo dle domluvy)
* místo výkonu práce: Praha 5, Zbraslav
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected].
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Prodej, distribuce a opravy automobilů a motocyklů
obchodní společnost
obchodní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ vzdělání
* anglický jazyk na pokročilé úrovni (komunikace se zahraniční centrálou)
* MS Office uživatelskou znalost
* praxe na obdobné pozici výhodou
* samostatnost, zodpovědnost, systémové myšlení a pečlivost
* anglický jazyk na pokročilé úrovni (komunikace se zahraniční centrálou)
* MS Office uživatelskou znalost
* praxe na obdobné pozici výhodou
* samostatnost, zodpovědnost, systémové myšlení a pečlivost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3380827
Datum zveřejnění: 17.5.2018
2018-05-17
lokalita: Hlavní město Praha, Praha, Česko Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 30.000 - 35.000 Kč