Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ka provozního ředitele (Od 20.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Liberecký kraj, Česko
Liberecký kraj, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
20.000,- Kč - 25.000,- Kč
20.000,- Kč - 25.000,- Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* správa administrativní agendy
* příprava prezentací
* plánování schůzek a služebních cest
* komunikace v rámci společnosti
* příprava prezentací
* plánování schůzek a služebních cest
* komunikace v rámci společnosti
Zaměstnanecké výhody, benefity
* 25 dní dovolené
* bonusy za podněty ke zlepšení
* příspěvky na závodní stravování
* možnost dalšího vzdělávání
* příspěvky na vitamíny
* výhodný mobilní tarif
* místo výkonu práce: okres Liberec
* bonusy za podněty ke zlepšení
* příspěvky na závodní stravování
* možnost dalšího vzdělávání
* příspěvky na vitamíny
* výhodný mobilní tarif
* místo výkonu práce: okres Liberec
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
Výrobní společnost.
Výrobní společnost.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začátečník (A2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* střední školu ukončenou maturitní zkouškou
* základní komunikaci v anglickém jazyce
* zkušenosti na pozici asistent/ka ředitele
* uživatelskou znalost MS Office
* odolnost vůči stresu a komunikační schopnosti
* základní komunikaci v anglickém jazyce
* zkušenosti na pozici asistent/ka ředitele
* uživatelskou znalost MS Office
* odolnost vůči stresu a komunikační schopnosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3396328
Datum zveřejnění: 22.5.2018
2018-05-22
lokalita: Liberecký kraj Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepční, Sekretářka Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 20.000,- Kč - 25.000,- Kč