Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Koordinátor/ka reklamačního týmu s FJ a AJ
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Rozdělování práce týmu
* Podpora pro Team Leadera
* Tvoření statistik a kvality úspěšnosti
* Zajišťování kreditních podmínek, řešení složitějších případů
* Aktivní komunikace s klienty
* Kontrola plateb
* Řešení reklamací
* Poskytování reportů
* Podpora pro Team Leadera
* Tvoření statistik a kvality úspěšnosti
* Zajišťování kreditních podmínek, řešení složitějších případů
* Aktivní komunikace s klienty
* Kontrola plateb
* Řešení reklamací
* Poskytování reportů
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Roční odměny, bonusy
* Jazykové a vzdělávací kurzy zdarma
* Stravenky
* 25 dní dovolené a sick days
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Možnost získání slevy na různé výrobky, výhodné mobilní tarify
* Firemní akce
* Místo výkonu práce: Praha 5
* Jazykové a vzdělávací kurzy zdarma
* Stravenky
* 25 dní dovolené a sick days
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Možnost získání slevy na různé výrobky, výhodné mobilní tarify
* Firemní akce
* Místo výkonu práce: Praha 5
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]. Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Výrobní a logistická mezinárodní společnost.
Výrobní a logistická mezinárodní společnost.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Francouzský jazyk - Středně pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* Francouzský jazyk (B2)
* Anglický jazyk (B1)
* SŠ/VŠ vzdělání
* Zkušenosti v oboru financí, účetnictví nebo v zákaznickém servisu
* Znalost MS Excel podmínkou – denní využití
* Důslednost
* Velmi dobrou pozornost – práce s velkým objemem dat
* Anglický jazyk (B1)
* SŠ/VŠ vzdělání
* Zkušenosti v oboru financí, účetnictví nebo v zákaznickém servisu
* Znalost MS Excel podmínkou – denní využití
* Důslednost
* Velmi dobrou pozornost – práce s velkým objemem dat
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3405086
Datum zveřejnění: 30.5.2018
2018-05-30
lokalita: Praha Pozice: Controller Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.