Referent zákaznického servisu

Informace o pracovním místě

  • Místo práce: Ústecký kraj, Česko
  • Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 30.000,- Kč - 35.000,- Kč
  • Druh pracovního poměru: plný úvazek

Základní informace

Chcete pracovat v mezinárodní stabilní společnosti a rozvíjet své schopnosti? Chcete mít možnost karierního růstu? Máte zkušenosti se zákaznickým servisem výrobní společnosti? Máte alespoň komunikativní AJ? Zašlete nám Váš životopis!

Náplň práce

  • Zodpovědné plnění zákaznického servisu
  • Zabezpečení archivace příslušných dokumentů
  • Dohled nad řádným plněním expedičního plánu (ve spolupráci s výrobou) a nad plněním on – time dodávek
  • V případě ohrožení dodávky zákazníkům zajistit okamžité řešení

Požadujeme

  • SŠ technického směru
  • Praxe na obdobné pozici výhodou
  • Anglický jazyk na středně pokročilé úrovni (německý jazyk výhodou)
  • Znalost práce na PC (MS Office, Lotus Note, JDE)
  • Komunikační a vyjednávací schopnosti

Nabízíme

  • Zaměstnání v nadnárodní významné společnosti
  • Možnost dalšího vzdělávání
  • Odpovídající platové ohodnocení
  • Dotované stravování
  • Příspěvek na penzijní a životní pojištění

Lokalita: Chomutov

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!

Adresa společnosti

Advantage Consulting, s.r.o.
Orlí 708/36
602 00 Ústí nad Labem
http://www.acjobs.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: Karolína Kolstrunková
Tel.: +420773773884
E-mail: poslat životopis
Poslat společnosti životopis




ID: 3425380   Datum zveřejnění: 2.9.2018   Základní složka mzdy (brutto) a další odměny:   30.000,- Kč - 35.000,- Kč