Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/asistentka projektového manažera
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
30.000,- Kč - 35.000,- Kč
30.000,- Kč - 35.000,- Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
*Administrativní a organizační podpora projektového manažera
*Tvorba prezentací, příprava a zpracování podkladů
*Vedení diáře, organizování schůzek, sjednávání a sledování termínů
*Organizace služebních cest, konferencí, booking letenek a hotelů
*Plnění ad hoc úkolů
*Tvorba prezentací, příprava a zpracování podkladů
*Vedení diáře, organizování schůzek, sjednávání a sledování termínů
*Organizace služebních cest, konferencí, booking letenek a hotelů
*Plnění ad hoc úkolů
Zaměstnanecké výhody, benefity
*25 dnů dovolené
*Vzdělávací a jazykové kurzy
*Stravenky a občerstvení na pracovišti
*Příspěvky na sportovní a volnočasové aktivity
*Příspěvek na životní pojištění
*Práce v centru Brna
*Vzdělávací a jazykové kurzy
*Stravenky a občerstvení na pracovišti
*Příspěvky na sportovní a volnočasové aktivity
*Příspěvek na životní pojištění
*Práce v centru Brna
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
Mezinárodní hi-tech společnost
Mezinárodní hi-tech společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
*Minimálně SŠ vzdělání
*Zkušenost na pozici asistentky v back-office nebo v projektovém managementu velkou výhodou
*Anglický jazyk na dobré úrovni-denní komunikace jak s kolegy, tak obchodními partnery
*Pokročilá práce s MS Word, MS Excel a MS PowerPoint
*Řidičský průkaz skup. B
*Výborné organizační, komunikační a prezentační dovednosti
*Samostatnost, umět si stanovit priority
*Ochotu cestovat na případné pracovní cesty rámci Evropy
*Zkušenost na pozici asistentky v back-office nebo v projektovém managementu velkou výhodou
*Anglický jazyk na dobré úrovni-denní komunikace jak s kolegy, tak obchodními partnery
*Pokročilá práce s MS Word, MS Excel a MS PowerPoint
*Řidičský průkaz skup. B
*Výborné organizační, komunikační a prezentační dovednosti
*Samostatnost, umět si stanovit priority
*Ochotu cestovat na případné pracovní cesty rámci Evropy
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3432568
Datum zveřejnění: 27.6.2018
2018-06-27
lokalita: Brno, Česko Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Projektový manažer, Specialista back office Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 30.000,- Kč - 35.000,- Kč