Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Vedoucí kanceláře
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Olomoucký kraj, Česko
Olomoucký kraj, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25 000 Kč - 30 000 Kč
25 000 Kč - 30 000 Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
*Vedení kanceláře s malým týmem do 15 lidí
*Správa personální agendy
*Zajištění veškeré potřebné operativy (zařídit, nakoupit, obvolat)
*Evidence zboží v MS Excel
*Tvorba objednávek
*Nákup letenek
*Komunikace v anglickém jazyce
*Správa personální agendy
*Zajištění veškeré potřebné operativy (zařídit, nakoupit, obvolat)
*Evidence zboží v MS Excel
*Tvorba objednávek
*Nákup letenek
*Komunikace v anglickém jazyce
Zaměstnanecké výhody, benefity
*Zaměstnání ve stabilní společnosti přímo v Olomouci
*Možnost zaučení
*Práci v příjemném kolektivu
*5 týdnů dovolené
*Nástup možný ihned
*Lokalita: Olomouc
*Možnost zaučení
*Práci v příjemném kolektivu
*5 týdnů dovolené
*Nástup možný ihned
*Lokalita: Olomouc
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Obchodní společnost farmaceutický průmysl
Obchodní společnost farmaceutický průmysl
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
*Vysokoškolské vzdělání
*Pokročilá znalost práce v MS Office (tvorba tabulek, grafů)
*Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
*Řidičský průkaz sk. B
*Pokročilá znalost práce v MS Office (tvorba tabulek, grafů)
*Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
*Řidičský průkaz sk. B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3446695
Datum zveřejnění: 12.7.2018
2018-07-12
lokalita: Olomoucký kraj Pozice: Office manager Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25 000 Kč - 30 000 Kč