Obchodník pro kancelářské potřeby (od 25.000 Kč)

Informace o pracovním místě

  • Místo práce: Pardubický kraj, Česko
  • Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25.000,- Kč - 40.000,- Kč
  • Druh pracovního poměru: plný úvazek

Základní informace

Máte zkušenosti s prodejem kancelářské techniky a kancelářských řešení?
Baví Vás obchodní sféra, umíte plnit plány a je Vaším cílem pěkná výplata?
Umíte prodat cokoli dostanete do ruky?
Jste náš člověk! Napište a o víc se nemusíte starat, máme pro V8s nabídku, která se neodmítá!
Mezinárodní společnost hledá do svých řad nového OBCNODNÍKA PRO KANCELÁŘSKÉ POTŘEBY

Náplň práce

  • Akvizice klientů
  • Jednání o cenách
  • Tvorba a kontrola smluvních podmínek
  • Reporting
  • Plnění plánů

Požadujeme

  • Alespoň SŠ vzdělání
  • Praxi s prodejem v IT či telekomunikacích
  • Uživatelskou znalost MS Office
  • Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
  • Samostatnost, pečlivost, flexibilitu, cílevědomost

Nabízíme

  • Dovolenou navíc
  • Auto k soukromým účelům
  • Prémie z prodeje
  • Jazykové kurzy
  • Stravenky
  • 2 dny Sick Day

  • Místo výkonu práce: Pardubický kraj

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!

Adresa společnosti

Advantage Consulting, s.r.o.
Třída SNP 402/48
50003 Hradec Králové
http://www.acjobs.cz
Poslat společnosti životopis




ID: 3488882   Datum zveřejnění: 16.10.2018   Základní složka mzdy (brutto) a další odměny:   25.000,- Kč - 40.000,- Kč