Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Technicko administrativní pracovník s AJ (32-36.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
29.01.2019
29.01.2019
Mzdové podmínky (brutto)
32 000 - 36 000 Kč
32 000 - 36 000 Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Zajištění poradenství v oblasti elektro zařízení
* Podpora při servisní činnosti
* Jednání se zákazníky v Anglickém jazyce
* Služební cesty
* Podpora při kalkulaci nabídek
* Podpora při servisní činnosti
* Jednání se zákazníky v Anglickém jazyce
* Služební cesty
* Podpora při kalkulaci nabídek
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Práci v jednosměnném provozu
* Týden dovolené navíc
* Možnost jazykových kurzů
* Příspěvek na stravování
* Možnost vycestovat do zahraničí
* Místo výkonu práce: Brno
* Týden dovolené navíc
* Možnost jazykových kurzů
* Příspěvek na stravování
* Možnost vycestovat do zahraničí
* Místo výkonu práce: Brno
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]. Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
elektrotechnický průmysl
Rodinný podnik s letitou tradicí, který nemá konkurenci v České republice a je špičkou ve svém oboru.
Rodinný podnik s letitou tradicí, který nemá konkurenci v České republice a je špičkou ve svém oboru.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
B
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* Vzdělání SŠ/VŠ v oboru elektro
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Zkušenosti s technickou podporou
* Technické myšlení
* Schopnost samostatné práce
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Zkušenosti s technickou podporou
* Technické myšlení
* Schopnost samostatné práce
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3543273
Datum zveřejnění: 16.1.2019
2019-01-16
lokalita: Brno - město Pozice: Administrativní pracovník, referent, Elektromechanik, Elektrotechnik, Servisní technik, Specialista podpory zákazníků Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 32 000 - 36 000 Kč