Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Order processing
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Brno-město, Brno, Česko
Brno-město, Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25000 - 28000
25000 - 28000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* příjem a zadávání objednávek do ERP systému
* sledování zásilek ze zahraničí (termíny dodání, ceny, množství)
* správa dat zákazníků v systému
* kooperace s kolegy z podpory zákazníků
* tvorba fakturace
* sledování zásilek ze zahraničí (termíny dodání, ceny, množství)
* správa dat zákazníků v systému
* kooperace s kolegy z podpory zákazníků
* tvorba fakturace
Zaměstnanecké výhody, benefity
* zázemí stabilní nadnárodní společnosti
* příjemné a moderní pracovní prostředí v centru Brna
* fajn kolektiv a pohodového šéfa
* motivující mzdové ohodnocení + bonusy
* týden dovolené navíc
* stravenky
* pružnou pracovní dobu
* teambuildingové akce
* kafeterie
* místo výkonu práce: Brno Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
* příjemné a moderní pracovní prostředí v centru Brna
* fajn kolektiv a pohodového šéfa
* motivující mzdové ohodnocení + bonusy
* týden dovolené navíc
* stravenky
* pružnou pracovní dobu
* teambuildingové akce
* kafeterie
* místo výkonu práce: Brno Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Stabilní společnost
Stabilní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* alespoň SŠ vzdělání
* praxi v oblasti zákaznické podpory, obchodu, správy objednávek, back office
* anglický jazyk na pokročilé úrovni
* preciznost a týmového ducha
* příjemné vystupování
* praxi v oblasti zákaznické podpory, obchodu, správy objednávek, back office
* anglický jazyk na pokročilé úrovni
* preciznost a týmového ducha
* příjemné vystupování
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3562640
Datum zveřejnění: 18.12.2018
2018-12-18
lokalita: Brno - město Pozice: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25000 - 28000