Pracovník back office

Informace o pracovním místě

  • Místo práce: Brno-město, Brno, Česko
  • Informace o mzde: 25000 - 28000
  • Druh pracovního poměru: plný úvazek

Základní informace

Ovládáte anglický jazyk a rádi byste pracovali pro nadnárodní společnost? Jste pečlivá a preferujete práci v kanceláři? Pak zašlete životopis ještě dnes!

Prestižní mezinárodní výrobní společnost hledá pohodovou parťačku/parťáká do týmu na pozici:

ORDER PROCESSING (25 000 - 28 000 Kč)

Náplň práce

  • příjem a zadávání objednávek do ERP systému
  • sledování zásilek ze zahraničí (termíny dodání, ceny, množství)
  • správa dat zákazníků v systému
  • kooperace s kolegy z podpory zákazníků
  • tvorba fakturace

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • praxi v oblasti zpracování objednávek VELKOU VÝHODOU, další zkušenosti v administrativě/zákaznickém servise vítány
  • anglický jazyk na velmi dobré úrovni
  • preciznost a týmového ducha
  • příjemné vystupování, odolnost vůči stresu

Nabízíme

  • pohodový kolektiv a fajn šéfa
  • zázemí stabilní nadnárodní společnosti
  • příjemné pracovní prostředí v centru Brna
  • motivující mzdové ohodnocení + roční bonusy
  • 25 dní dovolené
  • stravenky
  • pružnou pracovní dobu
  • kafeterie
  • firemní akce
  • místo výkonu práce: Brno centrumZaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!

Adresa společnosti

Advantage Consulting, s.r.o.
Orlí 708/36
602 00 Brno
http://www.acjobs.cz
Poslat společnosti životopis




ID: 3562660   Datum zveřejnění: 18.12.2018   Základní složka mzdy (brutto) a další odměny:   25000 - 28000