Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Klientský servis s němčinou
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Plzeň-město, Česko
Plzeň-město, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
-----
-----
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* podpora zákazníků v německém jazyce
* administrativní činnosti v rámci zadávání a zpracování objednávek
* péče o potřeby a požadavky zákazníků
* zpracování stížností
* spolupráce s dalšími odděleními
* správa zákaznických účtů
* administrativní činnosti v rámci zadávání a zpracování objednávek
* péče o potřeby a požadavky zákazníků
* zpracování stížností
* spolupráce s dalšími odděleními
* správa zákaznických účtů
Zaměstnanecké výhody, benefity
* 25 dní dovolené
* flexibilní začátek a konec pracovní doby
* roční finanční odměny
* stravenky
* jazykové kurzy v rámci pracovní doby
* zvýhodněný mobilní tarif a příspěvek na sport
* flexibilní začátek a konec pracovní doby
* roční finanční odměny
* stravenky
* jazykové kurzy v rámci pracovní doby
* zvýhodněný mobilní tarif a příspěvek na sport
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Mezinárodní společnost.
Mezinárodní společnost.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* středoškolské vzdělání
* německý jazyk na minimálně středně pokročilé úrovni
* mírně pokročilá znalost anglického jazyka (orientace ve firemních systémech)
* MS Excel – pokročilá úroveň
* výhodou jsou zkušenosti z oblasti logistiky a zákaznického prostředí
* vhodné i pro absolventy
* německý jazyk na minimálně středně pokročilé úrovni
* mírně pokročilá znalost anglického jazyka (orientace ve firemních systémech)
* MS Excel – pokročilá úroveň
* výhodou jsou zkušenosti z oblasti logistiky a zákaznického prostředí
* vhodné i pro absolventy
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3576459
Datum zveřejnění: 11.1.2019
2019-01-11
lokalita: Plzeň - město Pozice: Specialista podpory zákazníků Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: -----