Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
HR Specialista/ka (možno i OZP)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Brno-město, Brno, Česko
Brno-město, Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
-----
-----
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* běžná administrativa, správa datové schránky
* zpracovávání personální agendy (nástupy a výstupy zaměstnanců)
* komunikace s MSSZ a mzdovým oddělením
práce s PC (MS Office)
* zpracovávání personální agendy (nástupy a výstupy zaměstnanců)
* komunikace s MSSZ a mzdovým oddělením
práce s PC (MS Office)
Zaměstnanecké výhody, benefity
* malý příjemný kolektiv
* zázemí na pracovišti
* telefon
* korektní jednání a precizní zaučení
* stravenky
* místo výkonu práce: Brno – Líšeň
* pozice je vhodná i pro OZP/OZZ
Bližší informace při osobním pohovoru. V případě zájmu nám zašlete svůj životopis na e-mail [email protected].
* zázemí na pracovišti
* telefon
* korektní jednání a precizní zaučení
* stravenky
* místo výkonu práce: Brno – Líšeň
* pozice je vhodná i pro OZP/OZZ
Bližší informace při osobním pohovoru. V případě zájmu nám zašlete svůj životopis na e-mail [email protected].
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]. Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Servisní a bezpečnostní agentura
Servisní a bezpečnostní agentura
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* samostatnost a spolehlivost
* schopnost rychle se učit
* dobrou znalost práce na PC (MS Outlook, MS Excel, MS Word)
* SŠ vzdělání
* zkušenosti s prací v personální sféře výhodou, nikoliv podmínkou!
* nástup ihned
* schopnost rychle se učit
* dobrou znalost práce na PC (MS Outlook, MS Excel, MS Word)
* SŠ vzdělání
* zkušenosti s prací v personální sféře výhodou, nikoliv podmínkou!
* nástup ihned
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3580521
Datum zveřejnění: 17.1.2019
2019-01-17
lokalita: Brno - město Pozice: Administrativní pracovník, referent, Personalista Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: -----