Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista pohledávek s AJ
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Brno-město, Brno, Česko
Brno-město, Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
28 000 - 34 000 Kč/měsíc
28 000 - 34 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* péče o velké a komplexní zákaznické účty
* řešení problémů a překážek plateb společně se zákazníky
* podílení se na optimalizaci procesů
* zaučování nováčků
* spolupráce s ostatními týmy společnosti
* řešení problémů a překážek plateb společně se zákazníky
* podílení se na optimalizaci procesů
* zaučování nováčků
* spolupráce s ostatními týmy společnosti
Zaměstnanecké výhody, benefity
* 25 dní dovolené + 5 dní sick days
* stravenky
* příspěvek na penzijní a životní připojištění
* kafetérii
* Multisport kartu
* plně hrazené jazykové kurzy
* sportovní, kulturní a vzdělávací aktivity
* ovocné dny 2x do měsíce - neomezené množství ovoce pro každého
* místo výkonu práce: Brno
* stravenky
* příspěvek na penzijní a životní připojištění
* kafetérii
* Multisport kartu
* plně hrazené jazykové kurzy
* sportovní, kulturní a vzdělávací aktivity
* ovocné dny 2x do měsíce - neomezené množství ovoce pro každého
* místo výkonu práce: Brno
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Stabilní firma
Stabilní firma
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání, ideálně v oboru finance, účetnictví
* 2 roky praxe s pohledávkovými účty, ideálně ze středisek sdílených služeb
* anglický jazyk na středně pokročilé úrovni
* pokročilou znalost Excelu a Wordu
* profesionální přístup, schopnost pracovat pod tlakem
* 2 roky praxe s pohledávkovými účty, ideálně ze středisek sdílených služeb
* anglický jazyk na středně pokročilé úrovni
* pokročilou znalost Excelu a Wordu
* profesionální přístup, schopnost pracovat pod tlakem
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3634563
Datum zveřejnění: 2.4.2019
2019-04-02
lokalita: Brno - město Pozice: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 28 000 - 34 000 Kč/měsíc