Customer Care Coordinator with English + French + Spanish

Informace o pracovním místě

  • Místo práce: Brno-město, Brno, Česko
  • Informace o mzde: 27000 - 31000
  • Druh pracovního poměru: plný úvazek

Základní informace

Je hlavní doménou Vaše výřečnost? Máte praxi z call centra nebo zákaznického servisu? Nejste zrovna ranní ptáče a preferujete flexibilní pracovní dobu? Ovládáte více jak 2 cizí jazyky, kterými se domluvíte? Máte rádi klid v práci a rutinní práce Vám nevadí? Pak zašlete svůj životopis!

Nadnárodní společnost hledá nové posily do týmu a to na pozici: CUSTOMER CARE COORDINATOR WITH ENGLISH + FRENCH + SPANISH

Náplň práce

  • poskytování kvalitního servisu zahraničním zákazníkům (B2B segment)
  • tvorba reportů v MS Excel (tabulky, užití základních funkcí)
  • práce s interním systémem
  • kooperace s technickými kolegy
  • pravidelný reporting

Požadujeme

  • SŠ vzdělání
  • pokročilou znalost angličtiny, francouzštiny a španělštiny - podmínkou
  • znalost MS Office, především MS Excel
  • praxe z call centra výhodou
  • práce s MS Office
  • nekonfliktního člověka

Nabízíme

  • práci v mladém kolektivu
  • 5 týdnů dovolené
  • sickdays
  • další bonusy (za znalost dalších cizích jazyků)
  • příspěvek na životní nebo penzijní pojištění
  • jazykové vzdělávání
  • systém kafetérie
  • občerstvení na pracovišti v podobě ovoce
  • možnost kariérního růstu
  • místo výkonu práce: Brno

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!

Adresa společnosti

Advantage Consulting, s.r.o.
Orlí 708/36
602 00 Brno
http://www.acjobs.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: Bc. Andrea Pulcová
Tel.: +420778402350
E-mail: poslat životopis
Poslat společnosti životopis




ID: 3636287   Datum zveřejnění: 4.4.2019  
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny:   27000 - 31000