Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Recepční s aj Praha, pouze denní směny (25-28.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25 000 - 28 000 Kč/měsíc27000 - 28000
25 000 - 28 000 Kč/měsíc27000 - 28000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* celková zodpovědnost za chod recepce
* ohlašování hostů a zaměstnanců
* komunikace s hosty a zodpovídání jejich dotazů zejména v anglickém jazyce
* vyřizování telefonické a emailové komunikace
* obstarávání poštovních zásilek
* ohlašování hostů a zaměstnanců
* komunikace s hosty a zodpovídání jejich dotazů zejména v anglickém jazyce
* vyřizování telefonické a emailové komunikace
* obstarávání poštovních zásilek
Zaměstnanecké výhody, benefity
* práci v moderních kancelářích
* flexibilní pracovní dobu
* stravenky
* nástup IHNED
* Místo výkonu práce: Praha 8 Karlín
* flexibilní pracovní dobu
* stravenky
* nástup IHNED
* Místo výkonu práce: Praha 8 Karlín
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis s aktuální fotografií na emailovou adresu [email protected].
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Cestovní kanceláře
*
*
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání
* anglický jazyk na pokročilé úrovni (denní využití)
* reprezentativní vystupování, proaktivní přístup
* MS Office – uživatelská znalost
* komunikativnost, reprezentativní vystupování, zodpovědnost
* anglický jazyk na pokročilé úrovni (denní využití)
* reprezentativní vystupování, proaktivní přístup
* MS Office – uživatelská znalost
* komunikativnost, reprezentativní vystupování, zodpovědnost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3642869
Datum zveřejnění: 3.7.2019
2019-07-03
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Recepční Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25 000 - 28 000 Kč/měsíc27000 - 28000