Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/-ka HR oddělení Turnovsko
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Semily, Česko
Semily, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25 000 - 30 000 Kč/měsíc25000 - 30000
25 000 - 30 000 Kč/měsíc25000 - 30000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* administrativní zajištění kanceláře (nikoliv rutinní práce)
* podpora HR manažera
* plánování služebních cest kmenových zaměstnanců
* zajišťování firemních akcí, včetně organizace návštěv ve společnosti
* odpovědnost za pokladnu (drobné nákupy, včetně kancelářského materiálu)
* telefonická i emailová komunikace, správa pošty
* zajištění některých podkladů pro externí účetní
* evidence potvrzení plateb zákazníků
* ad hoc úkoly spojené s chodem kanceláře
* podpora HR manažera
* plánování služebních cest kmenových zaměstnanců
* zajišťování firemních akcí, včetně organizace návštěv ve společnosti
* odpovědnost za pokladnu (drobné nákupy, včetně kancelářského materiálu)
* telefonická i emailová komunikace, správa pošty
* zajištění některých podkladů pro externí účetní
* evidence potvrzení plateb zákazníků
* ad hoc úkoly spojené s chodem kanceláře
Zaměstnanecké výhody, benefity
* rozmanitou náplň práce v menší výrobní společnosti
* přátelskou atmosféru, kolegové rádi pomohou novým členům týmu
* 5 týdnů dovolené
* příspěvky na vzdělání (jazykové kurzy)
* zvýhodněné stravování
* bonusy, jubilejní prémie
* zvýhodněné rodinné tarify
* firemní akce
* místo výkonu práce: Turnovsko
* možnost nástupu: dohodou
* přátelskou atmosféru, kolegové rádi pomohou novým členům týmu
* 5 týdnů dovolené
* příspěvky na vzdělání (jazykové kurzy)
* zvýhodněné stravování
* bonusy, jubilejní prémie
* zvýhodněné rodinné tarify
* firemní akce
* místo výkonu práce: Turnovsko
* možnost nástupu: dohodou
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
výrobní společnost
výrobní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* min. SŠ vzdělání
* anglický jazyk na středně pokročilé úrovni
* dobrou znalost MS Office
* praxe v administrativě podmínkou (alespoň při studiu)
* organizační schopnosti, pečlivost, týmového ducha
* anglický jazyk na středně pokročilé úrovni
* dobrou znalost MS Office
* praxe v administrativě podmínkou (alespoň při studiu)
* organizační schopnosti, pečlivost, týmového ducha
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3642950
Datum zveřejnění: 21.5.2019
2019-05-21
lokalita: Okres Semily Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Specialista podpory zákazníků Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25 000 - 30 000 Kč/měsíc25000 - 30000