Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Referentka administrativy (25 000 CZK)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Brno-město, Brno, Česko
Brno-město, Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
23 000 - 25 000 Kč/měsíc-----
23 000 - 25 000 Kč/měsíc-----
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Objednávání zboží, koordinace dodávky a instalace multifunkčních zařízení, fakturace zboží/služeb
* Správa smluv – zavádění smluv do IS NAV, měsíční fakturace a vyrovnání smluv, zavádění dodatků atd.
* Komunikace s partnery nepřímého prodeje
* Zpracování objednávek z e-shopu, komunikace s koncovými zákazníky
* Správa smluv – zavádění smluv do IS NAV, měsíční fakturace a vyrovnání smluv, zavádění dodatků atd.
* Komunikace s partnery nepřímého prodeje
* Zpracování objednávek z e-shopu, komunikace s koncovými zákazníky
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Smlouva na dobu neurčitou
* 23 dnů dovolené
* 2 sickdays
* stravenky
* 23 dnů dovolené
* 2 sickdays
* stravenky
Informace o náboru
Jste komunikatinví, zodpovědná a v kanceláři se cítíte jako ryba ve vodě? Chcete se realizovat v nadnárodní společnosti? Pak neváhejte zaslat svůj životopis!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
vyvoj HW a SW
vyvoj HW a SW
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ ekonomický/obchodní směr/logistika
* znalost Navision či jiného ERP systému výhodou
* příjemné vytupování a komunikativnost
* schopnost převzít zodpovědnost za svěřené úkoly
* znalost Navision či jiného ERP systému výhodou
* příjemné vytupování a komunikativnost
* schopnost převzít zodpovědnost za svěřené úkoly
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3647516
Datum zveřejnění: 18.4.2019
2019-04-18
lokalita: Brno - město Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 23 000 - 25 000 Kč/měsíc-----