Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistentka v oddělení logistiky s NJ (30-33.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Mladá Boleslav, Česko
Mladá Boleslav, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 - 33 000 Kč/měsíc30000 - 33000
30 000 - 33 000 Kč/měsíc30000 - 33000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* kontrola faktur souvisejících s logistikou
* vystavování dodacích listů
* denní komunikace s účetním oddělením
* vystavování objednávek v systému SAP
* administrativní podpora oddělení logistiky
* vystavování dodacích listů
* denní komunikace s účetním oddělením
* vystavování objednávek v systému SAP
* administrativní podpora oddělení logistiky
Zaměstnanecké výhody, benefity
* 13. mzdu
* 5 týdnů dovolené
* odborné vzdělávání a jazykové kurzy
* pružnou pracovní dobu
* příspěvky na stravování a na sport
* penzijní připojištění
* nástup ideálně IHNED případně dle dohody
* místo výkonu práce – okres Mladá Boleslav
* 5 týdnů dovolené
* odborné vzdělávání a jazykové kurzy
* pružnou pracovní dobu
* příspěvky na stravování a na sport
* penzijní připojištění
* nástup ideálně IHNED případně dle dohody
* místo výkonu práce – okres Mladá Boleslav
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
výrobně-obchodní společnsot
výrobně-obchodní společnsot
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ vzdělání (ideálně ekonomického směru)
* praxi na obdobné pozici (referent/ka, pracovník v administrativě)
* pokročilou aktivní úroveň NJ (komunikace se zahraničními klienty)
* základy účetnictví
* zkušenost se SAP výhodou
* uživatelskou znalost práce s PC
* praxi na obdobné pozici (referent/ka, pracovník v administrativě)
* pokročilou aktivní úroveň NJ (komunikace se zahraničními klienty)
* základy účetnictví
* zkušenost se SAP výhodou
* uživatelskou znalost práce s PC
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3680283
Datum zveřejnění: 6.9.2019
2019-09-06
lokalita: Okres Mladá Boleslav Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Disponent, Specialista podpory zákazníků Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 30 000 - 33 000 Kč/měsíc30000 - 33000