Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Interní referent/ka pro obchodní tým s NJ
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
33 000 - 38 000 Kč/měsíc33000 - 38000
33 000 - 38 000 Kč/měsíc33000 - 38000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* administrativní zpracován objednávek
* zpracování pohledávek a reklamací
* spolupráce s centrálou v Německu
* zadávání dat a nových artiklů v systému SAP
* administrativní podpora obchodního oddělení
* zpracování pohledávek a reklamací
* spolupráce s centrálou v Německu
* zadávání dat a nových artiklů v systému SAP
* administrativní podpora obchodního oddělení
Zaměstnanecké výhody, benefity
* 13. mzdu
* 5 týdnů dovolené
* odborné vzdělávání a jazykové kurzy
* pružnou pracovní dobu
* příspěvky na stravování a na sport
* penzijní připojištění
* nástup od 1.8.2019
* místo výkonu práce – Praha Východ
* 5 týdnů dovolené
* odborné vzdělávání a jazykové kurzy
* pružnou pracovní dobu
* příspěvky na stravování a na sport
* penzijní připojištění
* nástup od 1.8.2019
* místo výkonu práce – Praha Východ
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků
mezinárodní obchodně-výrobní společnost
mezinárodní obchodně-výrobní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ vzdělání (ideálně ekonomického směru)
* praxi minimálně 1 rok na obdobné pozici (referent/ka, pracovník v administrativě)
* pokročilou aktivní úroveň NJ (komunikace se zahraničními klienty)
* zkušenost se SAP výhodou
* uživatelskou znalost práce s PC
* pečlivost, samostatnost a flexibilitu
* řidičský průkaz sk. B
* praxi minimálně 1 rok na obdobné pozici (referent/ka, pracovník v administrativě)
* pokročilou aktivní úroveň NJ (komunikace se zahraničními klienty)
* zkušenost se SAP výhodou
* uživatelskou znalost práce s PC
* pečlivost, samostatnost a flexibilitu
* řidičský průkaz sk. B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3722696
Datum zveřejnění: 23.7.2019
2019-07-23
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Obchodní referent Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 33 000 - 38 000 Kč/měsíc33000 - 38000