Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ka obchodu a marketingu (25000 - 30000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Mohelnice, Česko
Mohelnice, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
1.10.2019
1.10.2019
Mzdové podmínky (brutto)
25 000 - 30 000 Kč/měsíc
25 000 - 30 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* denní komunikace s našimi zákazníky
* zpracování a upřesňování jednotlivých objednávek
* práce s dokumentací, zadávání dat do systému
* příprava podkladů pro fakturaci
* získávání zpětné vazby od zákazníka, případné vyřizování reklamací
* spolupráce při administraci obchodních a marketingových činností
* zpracování a upřesňování jednotlivých objednávek
* práce s dokumentací, zadávání dat do systému
* příprava podkladů pro fakturaci
* získávání zpětné vazby od zákazníka, případné vyřizování reklamací
* spolupráce při administraci obchodních a marketingových činností
Zaměstnanecké výhody, benefity
* zázemí rodinné společnosti s přátelskou atmosférou
* práce na jednu směnu
* aktivní využití německého jazyka
* pevnou složku mzdy + prémie
* stravenky v hodnotě 22000 Kč ročně
* příspěvek na důchodové pojištění
* možnost kariérního růstu
Místo výkonu práce: Mohelnicko
* práce na jednu směnu
* aktivní využití německého jazyka
* pevnou složku mzdy + prémie
* stravenky v hodnotě 22000 Kč ročně
* příspěvek na důchodové pojištění
* možnost kariérního růstu
Místo výkonu práce: Mohelnicko
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]. Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Česká výrobní a obchodní společnost
Česká výrobní a obchodní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* aktivní komunikativní německý jazyk podmínkou
* ukončené SŠ vzdělání
* praxe v obchodu či marketingu velkou výhodou
* aktivní přístup, komunikativnost, příjemné vystupování
* ukončené SŠ vzdělání
* praxe v obchodu či marketingu velkou výhodou
* aktivní přístup, komunikativnost, příjemné vystupování
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3724647
Datum zveřejnění: 1.10.2019
2019-10-01
lokalita: Šumperk - Mohelnice Pozice: Administrativní pracovník, referent, Marketingový pracovník, Obchodní referent, Specialista podpory zákazníků Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25 000 - 30 000 Kč/měsíc