Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Back office / fakturant
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Brno-město, Brno, Česko
Brno-město, Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
22 000 Kč/měsíc22000 - 22000
22 000 Kč/měsíc22000 - 22000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* tvorba dodejek
* fakturace
* komunikace se zákazníky
* kontrola a aktualizace položek ve skladu
* práce s interním systémem a ostatními odděleními
* fakturace
* komunikace se zákazníky
* kontrola a aktualizace položek ve skladu
* práce s interním systémem a ostatními odděleními
Zaměstnanecké výhody, benefity
* práci na příjemném pracovišti a fajn kolektiv a vstřícného šéfa
* stanovený budget v částce 20 000 Kč pro čerpání na sport nebo kulturu
* slevy na firemní produkty
* stravenky
* nástup možný IHNED!
* místo výkonu práce: Brno
* stanovený budget v částce 20 000 Kč pro čerpání na sport nebo kulturu
* slevy na firemní produkty
* stravenky
* nástup možný IHNED!
* místo výkonu práce: Brno
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
společnost působí v oblasti přírodních produktů
společnost působí v oblasti přírodních produktů
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Vzdělání v oboru
přírodní produkty
Ostatní znalosti
POHODA - Základy
Počet let praxe
1
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* dokončené SŠ vzdělání
* alespoň roční praxi na obdobné pozici v administrativě
* znalost systému POHODA - podmínkou!
* kladný vztah k bioproduktům i přírodním produktům - velkou výhodou
* člověka se selským rozumem
* alespoň roční praxi na obdobné pozici v administrativě
* znalost systému POHODA - podmínkou!
* kladný vztah k bioproduktům i přírodním produktům - velkou výhodou
* člověka se selským rozumem
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3814240
Datum zveřejnění: 19.11.2019
2019-11-19
lokalita: Brno - město Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Obchodní referent, Sekretářka, Specialista back office Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 22 000 Kč/měsíc22000 - 22000