Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistentka Praha (25-32.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* administrativní podpora společnosti
* vyhodnocování zakázek, příprava podkladů
* zadávání faktur do systému
* komunikace se zákazníky, kontrola objednávek
* správa sociálních sítí, webových stránek
* práce v interní databázi
* přepojování telefonátů
* vyhodnocování zakázek, příprava podkladů
* zadávání faktur do systému
* komunikace se zákazníky, kontrola objednávek
* správa sociálních sítí, webových stránek
* práce v interní databázi
* přepojování telefonátů
Zaměstnanecké výhody, benefity
* flexibilní pracovní dobu
* práci v malé rodinné firmě
* týden dovolené navíc
* příspěvek na stravování
* termín nástupu: IHNED (nebo dle domluvy)
* místo výkonu práce: Praha 6
* práci v malé rodinné firmě
* týden dovolené navíc
* příspěvek na stravování
* termín nástupu: IHNED (nebo dle domluvy)
* místo výkonu práce: Praha 6
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
*
*
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání
* praxi na obdobné pozici podmínkou
* anglický jazyk na mírně pokročilé úrovni (občas přečíst email nebo objednávku, přepojit telefon)
* alespoň teoretická znalost v oblasti účetnictví výhodou
* zkušenost se správou webových stránek (např. vložení obrázků) vítána
* komunikativnost, pečlivost, spolehlivost
* praxi na obdobné pozici podmínkou
* anglický jazyk na mírně pokročilé úrovni (občas přečíst email nebo objednávku, přepojit telefon)
* alespoň teoretická znalost v oblasti účetnictví výhodou
* zkušenost se správou webových stránek (např. vložení obrázků) vítána
* komunikativnost, pečlivost, spolehlivost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3824953
Datum zveřejnění: 4.12.2019
2019-12-04
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretářka Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.