Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista servisu pro zákazníka
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Plzeň, Česko
Plzeň, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Zpracování reklamací pro zákazníka
* Řešení příčin reklamací a nastavení nápravních opatření
* Práce s objednávkami v interním a zákaznickém systému
* Evidence a přirazení plateb na účty zákazníků
* Podpora týmu správy pohledávek
* Zasílání reportů
* Řešení příčin reklamací a nastavení nápravních opatření
* Práce s objednávkami v interním a zákaznickém systému
* Evidence a přirazení plateb na účty zákazníků
* Podpora týmu správy pohledávek
* Zasílání reportů
Zaměstnanecké výhody, benefity
* 25 dní dovolené
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Dotované stravování
* Jazykové kurzy a další vzdělání
* Benefitní program
* Práce v Plzni
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Dotované stravování
* Jazykové kurzy a další vzdělání
* Benefitní program
* Práce v Plzni
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Mezinárodní výrobní společnost
Mezinárodní výrobní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Francouzský jazyk - Začátečník (A2) a Anglický jazyk - Začátečník (A2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* Francouzský jazyk – mírně pokročilý – podpora jazykovým kurzem v rámci společnosti
* Anglický jazyk – mírně pokročilý
* MS Excel
* Pečlivost, přesnost a proaktivnost v přínosu nových řešení
* Týmovou spolupráci
* Anglický jazyk – mírně pokročilý
* MS Excel
* Pečlivost, přesnost a proaktivnost v přínosu nových řešení
* Týmovou spolupráci
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3830098
Datum zveřejnění: 13.12.2019
2019-12-13
lokalita: Plzeň Pozice: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.