Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Pracovník podpory prodeje s angličtinou
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* jednání se zahraničními klienty v AJ telefonicky a emailem
* řešení objednávek, poskytování podpory obchodnímu manažerovi
* zpracování faktur a další administrativní úkony
* spolupráce s výrobou a logistikou
* řešení objednávek, poskytování podpory obchodnímu manažerovi
* zpracování faktur a další administrativní úkony
* spolupráce s výrobou a logistikou
Zaměstnanecké výhody, benefity
* stabilní práci na HPP
* motivující finanční ohodnocení + odměny
* 25 dní dovolené, stravenky
* jazykové kurzy, sportovní akce
* místo výkonu práce: Praha
* motivující finanční ohodnocení + odměny
* 25 dní dovolené, stravenky
* jazykové kurzy, sportovní akce
* místo výkonu práce: Praha
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce PRACOVNÍK PODPORY PRODEJE S ANGLIČTINOU? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Úspěšná obchodně-výrobní společnost
Úspěšná obchodně-výrobní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* velmi dobrou znalost anglického jazyka – plynulá komunikace
* praxi na obdobné pozici, zkušenosti se zpracováním faktur
* minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
* aktivní přístup k práci a dobré komunikační schopnosti
* praxi na obdobné pozici, zkušenosti se zpracováním faktur
* minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
* aktivní přístup k práci a dobré komunikační schopnosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3843761
Datum zveřejnění: 9.1.2020
2020-01-09
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Obchodní referent Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.