Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Obchodní referent/referentka (od 30 000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 Kč/měsíc
30 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* úzká spolupráce s obchodním manažerem
* zpracování objednávek a fakturace
* komunikace se zahraničními klienty telefonicky a emailem
* aktivní komunikace s výrobou a expedicí
* aktualizace obchodních dat, práce s ceníky
* zpracování statistik, reportování
* zpracování objednávek a fakturace
* komunikace se zahraničními klienty telefonicky a emailem
* aktivní komunikace s výrobou a expedicí
* aktualizace obchodních dat, práce s ceníky
* zpracování statistik, reportování
Zaměstnanecké výhody, benefity
* zajímavou práci a příjemný kolektiv
* odpovídající finanční ohodnocení + odměny
* 5 týdnů dovolené a sick days
* podporu ve vzdělávání, příspěvek na sport
* dobrou dopravní dostupnost
* místo výkonu práce: jižní okraj Prahy
* odpovídající finanční ohodnocení + odměny
* 5 týdnů dovolené a sick days
* podporu ve vzdělávání, příspěvek na sport
* dobrou dopravní dostupnost
* místo výkonu práce: jižní okraj Prahy
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce OBCHODNÍ REFERENT/REFERENTKA? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
obchodně-výrobní společnost
obchodně-výrobní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* pokročilou komunikativní znalost anglického jazyka slovem a písmem PODMÍNKOU
* alespoň kratší zkušenost z administrativní pozice nebo pozice Obchodní referent
* znalost zpracování faktur, technické zaměření
* SŠ/VŠ vzdělání, obor obchod/ekonomika/administrativa VÝHODOU
* uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, především Excel)
* analytické myšlení, samostatnost a komunikativnost
* alespoň kratší zkušenost z administrativní pozice nebo pozice Obchodní referent
* znalost zpracování faktur, technické zaměření
* SŠ/VŠ vzdělání, obor obchod/ekonomika/administrativa VÝHODOU
* uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, především Excel)
* analytické myšlení, samostatnost a komunikativnost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3843764
Datum zveřejnění: 9.1.2020
2020-01-09
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Obchodní referent Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 30 000 Kč/měsíc