Obchodní referent/referentka (od 30 000 Kč)

Informace o pracovním místě

  • Místo práce: Praha, Česko
  • Mzdové podmínky (brutto): 30 000 Kč/měsíc
  • Druh pracovního poměru: plný úvazek

Základní informace

Dokážete se výborně domluvit anglicky, reagujete pružně, rádi komunikujete s lidmi a je na Vás spolehnutí? Máte alespoň kratší praxi z administrativně laděné pozice a technické obory Vám nejsou cizí?

Pak jste možná právě Vy ti praví, které hledáme! Ozvěte se nám a zjistěte to!

OBCHODNÍ REFERENT/REFERENTKA (OD 30 000 Kč)

Náplň práce

  • úzká spolupráce s obchodním manažerem
  • zpracování objednávek a fakturace
  • komunikace se zahraničními klienty telefonicky a emailem
  • aktivní komunikace s výrobou a expedicí
  • aktualizace obchodních dat, práce s ceníky
  • zpracování statistik, reportování

Požadujeme

  • pokročilou komunikativní znalost anglického jazyka slovem a písmem PODMÍNKOU
  • alespoň kratší zkušenost z administrativní pozice nebo pozice Obchodní referent
  • znalost zpracování faktur, technické zaměření
  • SŠ/VŠ vzdělání, obor obchod/ekonomika/administrativa VÝHODOU
  • uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, především Excel)
  • analytické myšlení, samostatnost a komunikativnost

Nabízíme

  • zajímavou práci a příjemný kolektiv
  • odpovídající finanční ohodnocení + odměny
  • 5 týdnů dovolené a sick days
  • podporu ve vzdělávání, příspěvek na sport
  • dobrou dopravní dostupnost
  • místo výkonu práce: jižní okraj Prahy

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce OBCHODNÍ REFERENT/REFERENTKA? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]
Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Adresa společnosti

Advantage Consulting, s.r.o.
Orlí 708/36
602 00 Brno
http://www.acjobs.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: Mgr. Karolína Ovesná
Tel.: +420734713292
E-mail: poslat životopis
Poslat společnosti životopis




ID: 3843764  Datum zveřejnění: 9.1.2020  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Spodní hranice mzdy (brutto): 30 000 Kč/měsíc