Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ka oddělení nákupu 6h/den (25-30.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha-východ, Česko
Praha-východ, Česko
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek
zkrácený úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 25 000 Kč/měsíc
Od 25 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* péče o rychloobrátkové zboží (potraviny)
* administrativní činnost spojená s chodem kanceláře
* komunikace se zahraničními klienty (reklamace, stížnosti)
* spolupráce s kolegy v rámci společnosti
* zadávání dat do počítače a jejich kontrola
* administrativní činnost spojená s chodem kanceláře
* komunikace se zahraničními klienty (reklamace, stížnosti)
* spolupráce s kolegy v rámci společnosti
* zadávání dat do počítače a jejich kontrola
Zaměstnanecké výhody, benefity
* týden dovolené navíc
* flexibilní pracovní dobu (možnost pracovat na 6 hod. úvazek nebo PO-ČT)
* příspěvek na stravování
* termín nástupu: IHNED (nebo dle domluvy)
* místo výkonu práce: Praha – Východ (15 minut od metra C – Opatov)
* flexibilní pracovní dobu (možnost pracovat na 6 hod. úvazek nebo PO-ČT)
* příspěvek na stravování
* termín nástupu: IHNED (nebo dle domluvy)
* místo výkonu práce: Praha – Východ (15 minut od metra C – Opatov)
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
*
*
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání
* anglický nebo německý jazyk na komunikativní úrovni
* pokročilou znalost MS Excel podmínkou (kontingenční tabulky, VLOOKUP)
* komunikativnost, pečlivost
* anglický nebo německý jazyk na komunikativní úrovni
* pokročilou znalost MS Excel podmínkou (kontingenční tabulky, VLOOKUP)
* komunikativnost, pečlivost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3846404
Datum zveřejnění: 13.1.2020
2020-01-13
lokalita: Praha - východ Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 25 000 Kč/měsíc