Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrátor – Plzeň
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Plzeň, Česko
Plzeň, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 25 000 Kč/měsíc
Od 25 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* administrativně-technická podpora v náběhu nového systému
* spolupráce s ostatními odděleními
* možnost zaškolení v cizině a poté implementace ve společnosti
* práce s výkresovou dokumentací
* tvorba a správa technických dat v systému
* spolupráce s ostatními odděleními
* možnost zaškolení v cizině a poté implementace ve společnosti
* práce s výkresovou dokumentací
* tvorba a správa technických dat v systému
Zaměstnanecké výhody, benefity
* 25 dní dovolené
* příspěvek na dovolenou
* zkrácený pracovní fond
* flexibilní pracovní dobu
* příspěvek na penzijní pojištění
* příspěvek na stravování
* možnost osobnostního růstu
* jazykové a firemní vzdělání
* lokalita: Plzeň
* příspěvek na dovolenou
* zkrácený pracovní fond
* flexibilní pracovní dobu
* příspěvek na penzijní pojištění
* příspěvek na stravování
* možnost osobnostního růstu
* jazykové a firemní vzdělání
* lokalita: Plzeň
Informace o náboru
Zaujala vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Výrobní společnost
Výrobní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání (technický obor výhodou, nikoliv podmínkou)
* znalost MS Excel
* znalost anglického jazyka – denní komunikace
* SAP výhodou
* zodpovědný přístup k práci
* znalost MS Excel
* znalost anglického jazyka – denní komunikace
* SAP výhodou
* zodpovědný přístup k práci
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3852257
Datum zveřejnění: 20.1.2020
2020-01-20
lokalita: Plzeň Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 25 000 Kč/měsíc