Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Manažer zákaznického servisu s AJ/NJ (80-90.000 kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha-východ, Česko
Praha-východ, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
80 000 - 90 000 Kč/měsíc
80 000 - 90 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* vedení a koordinace činností zákaznického oddělení
* tvorba a naplnění nouzových plánů dispozičního prodeje a expedice
* kontrola včasných dodávek zákazníkům
* účast na nových projektech
* spolupráce s ostatními odděleními v rámci společnosti
* pravidelný reporting
* tvorba a naplnění nouzových plánů dispozičního prodeje a expedice
* kontrola včasných dodávek zákazníkům
* účast na nových projektech
* spolupráce s ostatními odděleními v rámci společnosti
* pravidelný reporting
Zaměstnanecké výhody, benefity
* 13. mzdu
* flexibilní pracovní dobu
* bonusy/prémie
* týden dovolené navíc
* příspěvek na sport a volný čas
* zvýhodněné stravování
* termín nástupu: IHNED (nebo dle domluvy)
* místo výkonu práce: okr. Nymburk
* flexibilní pracovní dobu
* bonusy/prémie
* týden dovolené navíc
* příspěvek na sport a volný čas
* zvýhodněné stravování
* termín nástupu: IHNED (nebo dle domluvy)
* místo výkonu práce: okr. Nymburk
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
*
*
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* ukončené SŠ/VŠ vzdělání
* zkušenost na obdobné pozici v automotive společnosti
* anglický nebo německý jazyk na komunikativní úrovni (denní využití)
* znalost IS SAP podmínkou
* zkušenost s vedením a koordinací lidí
* komunikativnost, pečlivost
* zkušenost na obdobné pozici v automotive společnosti
* anglický nebo německý jazyk na komunikativní úrovni (denní využití)
* znalost IS SAP podmínkou
* zkušenost s vedením a koordinací lidí
* komunikativnost, pečlivost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3867178
Datum zveřejnění: 10.2.2020
2020-02-10
lokalita: Praha - východ Pozice: Specialista podpory zákazníků, Supervizor call centra Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 80 000 Kč/měsíc