Finanční ředitel české pobočky

Advantage Consulting, s.r.o.

Místo práce
Liberecký kraj, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* Finanční plánování, vedení a rozvoj finančního oddělení české pobočky
* Zodpovědnost za oblast financí, daní, účetnictví a controllingu
* Analýza finančních ukazatelů a následná tvorba rozhodnutí, opatření, strategií a optimalizace nákladů
* Ekonomické řízení projektů, roční budgeting a forecasting
* Vyhodnocování a řízení efektivnosti podniku, řízení a kontrola cash-flow a kapitálu společnosti
* Kooperace v rámci týmu, s Top managementem společnosti i interními a externími auditory
* Zastupování společnosti v komunikaci s bankovními a jinými institucemi a státními orgány

Zaměstnanecké výhody, benefity

* Finanční ohodnocení odpovídají důležitosti pozice a jejímu zařazení do struktury společnosti
* Roční manažerský bonus
* Služební vůz
* Práce v dynamickém prostředí mezinárodní společnosti s možností růstu
* Podpora v odborném i osobnostním rozvoji
* Flexi pass
* Jazykové kurzy
* Příjemné pracovní prostředí
* Místo: Liberec

Informace o náboru

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Úspěšná mezinárodní společnost

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* VŠ vzdělání ekonomického směru
* Certifikát CPA výhodou
* Alespoň 5 let praxe na podobné pozici ve výrobní mezinárodní společnosti
* Výbornou znalost českých a mezinárodních účetních standardů a daňové problematiky
* Zkušenosti s reporting, budgeting, forecasting, finančními analýzami, finančními uzávěrkami a řízením cash-flow
* Pokročilé komunikační schopnosti v anglickém jazyce
* Proaktivní přístup, analytické myšlení, schopnost se rychle rozhodovat a prezentovat výsledky své práce

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3899408  Datum zveřejnění: 31.3.2020  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.