Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistentka vedení společnosti Praha (35-45.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 35 000 Kč/měsíc
Od 35 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* plánování a účast na poradách top managementu
* zápisy z porad top managementu
* komunikace s kolegy napříč společností
* hlídání kalendáře ředitele
* vítání návštěv
* řešení administrativních úkolů
* práce na PC (MS Word, MS Excel)
* zápisy z porad top managementu
* komunikace s kolegy napříč společností
* hlídání kalendáře ředitele
* vítání návštěv
* řešení administrativních úkolů
* práce na PC (MS Word, MS Excel)
Zaměstnanecké výhody, benefity
* 5 týdnů dovolené
* příspěvek na stravování
* flexibilní pracovní dobu
* sick days
* firemní bonusy
* nástup možný IHNED (nebo dle domluvy)
* místo výkonu práce: Praha 10
* příspěvek na stravování
* flexibilní pracovní dobu
* sick days
* firemní bonusy
* nástup možný IHNED (nebo dle domluvy)
* místo výkonu práce: Praha 10
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis společně s aktuální fotografií na emailovou adresu [email protected].
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
Technologická společnost v oblasti IT, telekomunikací
Technologická společnost v oblasti IT, telekomunikací
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské II. stupně
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* VŠ vzdělání
* zkušenosti s podporou vedoucích pracovníků nebo top managementu
* uživatelskou znalost MS Office (pokročilá znalost MS Excel vítána)
* pečlivost, samostatnost, komunikativnost, aktivní přístup
* zkušenosti s podporou vedoucích pracovníků nebo top managementu
* uživatelskou znalost MS Office (pokročilá znalost MS Excel vítána)
* pečlivost, samostatnost, komunikativnost, aktivní přístup
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3951276
Datum zveřejnění: 13.8.2020
2020-08-13
lokalita: Praha Pozice: Asistent Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 35 000 Kč/měsíc