Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Tajemník Generální ředitele
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 50 000 Kč/měsíc
Od 50 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
-Podpora Generálního ředitele a vedení společnosti (Executive Team)
-Spolupráce s vedením společnosti na zavádění, monitoringu a strategickém řízení, prostřednictvím tvorby a vyhodnocování plnění strategického a ročního plánu, Tasks, KPIs a rozpočtů
-Příprava a koordinace podkladů pro strategické řízení, včetně přípravy strategických meetingů vedení firmy
-Podílení se na tvorbě obsahu strategických materiálů
-Plánování, organizace a moderace strategických a operativních meetingů
-Koordinace klíčových aktivit společnosti mezi členy vedení, jejich podpora a mediace konfliktů
-Spolupráce s vedením firmy na určení a prioritizaci našich business strategií
-Starost o kalendář generálního ředitele, domlouvání schůzek a plánování zahraničních cest
-Určení kritických výkonnostních ukazatelů liniových manažerů
-Fungovat jako poradce hlavního vedení firmy co se týče personálních vztahů a měření výsledku a růstu firmy
-Spolupráce s vedením společnosti na zavádění, monitoringu a strategickém řízení, prostřednictvím tvorby a vyhodnocování plnění strategického a ročního plánu, Tasks, KPIs a rozpočtů
-Příprava a koordinace podkladů pro strategické řízení, včetně přípravy strategických meetingů vedení firmy
-Podílení se na tvorbě obsahu strategických materiálů
-Plánování, organizace a moderace strategických a operativních meetingů
-Koordinace klíčových aktivit společnosti mezi členy vedení, jejich podpora a mediace konfliktů
-Spolupráce s vedením firmy na určení a prioritizaci našich business strategií
-Starost o kalendář generálního ředitele, domlouvání schůzek a plánování zahraničních cest
-Určení kritických výkonnostních ukazatelů liniových manažerů
-Fungovat jako poradce hlavního vedení firmy co se týče personálních vztahů a měření výsledku a růstu firmy
Zaměstnanecké výhody, benefity
-25 dní dovolené
-Občerstvení na pracovišti
-Práce v mezinárodním a dynamickém prostředí
-Práce v zajímavém a rostoucím odvětví
-Občerstvení na pracovišti
-Práce v mezinárodním a dynamickém prostředí
-Práce v zajímavém a rostoucím odvětví
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
elektrotechnický průmysl
O nás
SOLEK je přední energetickou skupinou, zabývající se projektováním, výstavbou a provozem solárních elektráren v Evropě a Latinské Americe.
Za pomoci obnovitelných zdrojů přistupuje k budoucnosti naší planety zodpovědně a ekologicky, a to je důvod proč budujeme a udržujeme Solární elektrárny.
Naše solární elektrárny úspěšně fungují na území Česka, Slovenka, Rumunska a Chile.
Máme kanceláře v Praze a v Santiagu a nedávno jsme založili nové pobočky na Kypru v Kolumbii a v Peru. Neustále usilujeme o nové příležitosti a možnosti na trhu se solární energií.
V rámci našeho růstu zvažujeme nové pobočky a elektrárny v Maďarsku, na jihu Evropy (Řecko, Portugalsko) a Vietnam, jako další země pro naši expanzi. Plánujeme prozkoumat jejich potenciál na trhu solární energií a začít výstavbu i v těchto zemích.
Naším dlouhodobým cílem je vytvořit si portfolio projektů, jejichž výstavba bude přesahovat energetický výkon přes 1 GigaWatt.
Přidejte se k nám a chopte se příležitosti zrealizovat s námi naši vizi pro zelenější a zodpovědnější budoucnost.
Získejte možnost pracovat a vyvíjet zajímavé projekty v rostoucí firmě s velkým potenciálem!
Souhrn pozice:
Tajemník bude práva ruka vedení společnosti a bude zásadní pro efektivní fungování společnosti a toku informací z vedení k relevantním oddělení. Hledáme kolegu na dlouhodobou spolupráci, který bude fungovat jak prostředník mezi vedením firmy a jednotlivými odděleními (Finance, Projektový Management atd.)
O nás
SOLEK je přední energetickou skupinou, zabývající se projektováním, výstavbou a provozem solárních elektráren v Evropě a Latinské Americe.
Za pomoci obnovitelných zdrojů přistupuje k budoucnosti naší planety zodpovědně a ekologicky, a to je důvod proč budujeme a udržujeme Solární elektrárny.
Naše solární elektrárny úspěšně fungují na území Česka, Slovenka, Rumunska a Chile.
Máme kanceláře v Praze a v Santiagu a nedávno jsme založili nové pobočky na Kypru v Kolumbii a v Peru. Neustále usilujeme o nové příležitosti a možnosti na trhu se solární energií.
V rámci našeho růstu zvažujeme nové pobočky a elektrárny v Maďarsku, na jihu Evropy (Řecko, Portugalsko) a Vietnam, jako další země pro naši expanzi. Plánujeme prozkoumat jejich potenciál na trhu solární energií a začít výstavbu i v těchto zemích.
Naším dlouhodobým cílem je vytvořit si portfolio projektů, jejichž výstavba bude přesahovat energetický výkon přes 1 GigaWatt.
Přidejte se k nám a chopte se příležitosti zrealizovat s námi naši vizi pro zelenější a zodpovědnější budoucnost.
Získejte možnost pracovat a vyvíjet zajímavé projekty v rostoucí firmě s velkým potenciálem!
Souhrn pozice:
Tajemník bude práva ruka vedení společnosti a bude zásadní pro efektivní fungování společnosti a toku informací z vedení k relevantním oddělení. Hledáme kolegu na dlouhodobou spolupráci, který bude fungovat jak prostředník mezi vedením firmy a jednotlivými odděleními (Finance, Projektový Management atd.)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské I. stupně
Vzdělání v oboru
ekonomika
Osobnostní předpoklady a dovednosti
-Vysokoškolské vzdělání (Bakalářské)
-5-7 let zkušeností z business developmentu, firemní strategie nebo předchozí zkušenosti z vedoucí pozice
-Silné psané i mluvené komunikační dovednosti
-Dobrá organizace a plánování času
-Schopnost řešit konflikty v rámci managementu bez účasti vedení firmy
-Schopnost úspěšně řídit několik projektů najednou
-Dobré analytické schopnosti a zkušenosti s práci s daty
-Strategické a kreativní přemýšlení
-5-7 let zkušeností z business developmentu, firemní strategie nebo předchozí zkušenosti z vedoucí pozice
-Silné psané i mluvené komunikační dovednosti
-Dobrá organizace a plánování času
-Schopnost řešit konflikty v rámci managementu bez účasti vedení firmy
-Schopnost úspěšně řídit několik projektů najednou
-Dobré analytické schopnosti a zkušenosti s práci s daty
-Strategické a kreativní přemýšlení
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4052310
Datum zveřejnění: 25.3.2021
2021-03-25
lokalita: Praha Pozice: Projektový manažer Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 50 000 Kč/měsíc