Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista podpory zákazníků s AJ (35-45.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 35 000 Kč/měsíc
Od 35 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* podpora obchodních činností a spokojenosti zákazníků
* zajišťování efektivního procesu zákaznického servisu
* práce v interních informačních systémech (SAP)
* zpracovávání objednávek, nabídek a obchodních příležitostí
* spolupráce s obchodními manažery
* komunikace s výrobními závody napříč celým světem
* zajišťování efektivního procesu zákaznického servisu
* práce v interních informačních systémech (SAP)
* zpracovávání objednávek, nabídek a obchodních příležitostí
* spolupráce s obchodními manažery
* komunikace s výrobními závody napříč celým světem
Zaměstnanecké výhody, benefity
* možnost nástupu i ihned
* kvartální a roční odměny
* týden dovolené navíc
* cafeterii
* příspěvek na stravování
* podporu vzdělávání
* lokalitu: Praha
* kvartální a roční odměny
* týden dovolené navíc
* cafeterii
* příspěvek na stravování
* podporu vzdělávání
* lokalitu: Praha
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
Nadnárodní společnost
Nadnárodní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* schopnost interpretovat data
* anglický jazyk slovem i písem
* zájem o IT technologie
* znalost MS Office - hlavně Excel
* anglický jazyk slovem i písem
* zájem o IT technologie
* znalost MS Office - hlavně Excel
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4151685
Datum zveřejnění: 30.8.2021
2021-08-30
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Databázový administrátor, Helpdesk operátor, Pracovník reklamačního oddělení, Specialista podpory zákazníků Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 35 000 Kč/měsíc