Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Zákaznický servis - NJ (36-42.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Chomutov, Česko
Chomutov, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 36 000 Kč/měsíc
Od 36 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* vyřizování objednávek
* koordinace a kontrola dodávek
* správa zákaznických portálů
* celní a přepravní problematika
* plánování expedic a dodržování termínů
* statistiky a reporting
* zadávání a správa dat v interním systému
* koordinace a kontrola dodávek
* správa zákaznických portálů
* celní a přepravní problematika
* plánování expedic a dodržování termínů
* statistiky a reporting
* zadávání a správa dat v interním systému
Zaměstnanecké výhody, benefity
* přátelské prostředí v nadnárodní společnosti
* roční odměnu
* osobní placené volno (až 5 dní) - podle odpracovaných let
* 55 % příspěvek na stravné (teplá jídla na pracovišti)
* cafeterie (kultura, vzdělávání, sport, dovolená, zdraví), příspěvek na životní pojištění
* peněžitá odměna při odchodu do důchodu a při dovršení 50-ti let
Lokalitu: Chomutov
* roční odměnu
* osobní placené volno (až 5 dní) - podle odpracovaných let
* 55 % příspěvek na stravné (teplá jídla na pracovišti)
* cafeterie (kultura, vzdělávání, sport, dovolená, zdraví), příspěvek na životní pojištění
* peněžitá odměna při odchodu do důchodu a při dovršení 50-ti let
Lokalitu: Chomutov
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Doprava, logistika
Nadnárodní výrobní firma
Nadnárodní výrobní firma
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Začátečník (A2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ
* zkušenost v logistice nebo zákaznickém servisu minimálně 3 roky
* komunikativní znalost německého jazyka (B1- B2), anglický jazyk výhodou
* uživatelskou znalost zejména MS Word, Excel, PowerPoint a SAP výhodou
* organizační schopnosti
* komunikační dovednosti
* zkušenost v logistice nebo zákaznickém servisu minimálně 3 roky
* komunikativní znalost německého jazyka (B1- B2), anglický jazyk výhodou
* uživatelskou znalost zejména MS Word, Excel, PowerPoint a SAP výhodou
* organizační schopnosti
* komunikační dovednosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4158321
Datum zveřejnění: 9.9.2021
2021-09-09
lokalita: Okres Chomutov Pozice: Specialista podpory zákazníků Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 36 000 Kč/měsíc