Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Brigáda podpora prodeje (150 Kč/hod - 175 Kč/hod)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Ostrava-město, Česko
Ostrava-město, Česko
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
Mzdové podmínky (brutto)
150 - 175 Kč/hod.
150 - 175 Kč/hod.
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* telefonní hovory s novými klienty pro sjednání schůzky s obchodníky
* hledání nových a perspektivních klientů - Česko, Polsko, Slovensko
* podpora obchodního týmu a vedení společnosti
* administrativní činnost
* práce v CRM
* hledání nových a perspektivních klientů - Česko, Polsko, Slovensko
* podpora obchodního týmu a vedení společnosti
* administrativní činnost
* práce v CRM
Zaměstnanecké výhody, benefity
* možnost nástupu ihned
* mobilní telefon, notebook
* kancelář v Ostravě
* po zapracování možnost HO
* podporu vzdělávání
* velmi přátelský kolektiv
* místo výkonu práce: Ostrava
* mobilní telefon, notebook
* kancelář v Ostravě
* po zapracování možnost HO
* podporu vzdělávání
* velmi přátelský kolektiv
* místo výkonu práce: Ostrava
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
Nadnárodní strojírenská solečnost
Nadnárodní strojírenská solečnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Polský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* anglický a polský jazyk slovem i písmem
* výborné vyjadřovací schopnosti
* odvahu a ochotu volat novým klientů
* schopnost interpretovat data
* samostatnost, disciplínu a nadšení
* znalost MS Office
* výborné vyjadřovací schopnosti
* odvahu a ochotu volat novým klientů
* schopnost interpretovat data
* samostatnost, disciplínu a nadšení
* znalost MS Office
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4159270
Datum zveřejnění: 10.9.2021
2021-09-10
lokalita: Okres Ostrava Pozice: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Pracovník reklamačního oddělení, Specialista podpory zákazníků Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 150 Kč/hod.