Asistent nákupu (part-time)

Advantage Consulting, s.r.o.

Místo práce
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 24 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

-Vkládání a úprava dat v MS Project na základě úprav nákupních smluv
-Termínové plnění & Cash-out
-Sledovat a kontrolovat vložená data (termíny dodávek, zasmluvnění, expedic, dodávky materiálů na stavbu atd.)
-Práce v Excelu, kontrola správnosti dat, analýza nákladů oproti naplánovanému rozpočtu
-Zpracovávání reportů a práce s daty

Zaměstnanecké výhody, benefity

-12,5 dní dovolené
-Občerstvení na pracovišti
-Práce v mezinárodním a dynamickém prostředí
-Práce v zajímavém a rostoucím odvětví

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

elektrotechnický průmysl

Established in 2010, SOLEK Group specializes in renewable and sustainable energy. Innovator in solar power, Solek develops, build, owns and maintains several power plants throughout Europe and Latin America.
Our powerplants have been operating in Czechia, Slovakia, Romania & Chile.
We are based in Prague and Santiago and have offices in Romania, Hungary, Cyprus & Greece.
We are rapidly growing both in Europe, expanding into France and other countries, but also in Latin America where We will be expanding into Peru and Colombia in the near future
Our long-term goal is to develop a pipeline of greenfield projects of over 2 GWp.
We have a friendly, start-up atmosphere and an international mindset.
Apply and join us in developing greener future.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Ostatní znalosti

Microsoft Project - Základy

Osobnostní předpoklady a dovednosti

-Předchozí zkušenost ze stáže v zahraničí nebo práci v mezinárodní firmě a angličtinu chceš používat na denní bázi
-Zkušenosti s prací s Excelem, PowerPointem
-Maturitní vzdělání, případně student VŠ, ideálně ekonomického nebo právního zaměření

Softskills:

-Komunikativní
-Pečlivý
-Systematický
-Organizovaný

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 4198599  Datum zveřejnění: 30.11.2021  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Spodní hranice mzdy (brutto): 24 000 Kč/měsíc