Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrátor/ka s NJ - 100% Home Office (do 33.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Ostrava-město, Česko
Ostrava-město, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
27 000 - 33 000 Kč/měsíc
27 000 - 33 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Podpora zákazníka
* Komunikace v němčině
* Reporting
* Vedení příslušné dokumentace
* Práce v Excelu
* Komunikace v němčině
* Reporting
* Vedení příslušné dokumentace
* Práce v Excelu
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Zázemí v prosperující společnosti
* 5 týdnů dovolené
* Flexibilní pracovní doba
* Jedinečnou možnost pro absolventy na začátek svojí kariéry
* Příspěvek na stravování
* Postupné zaučování s individuálním přístupem
* Týmového ducha a férové jednání na pracovišti
* Místo výkonu práce: Ostrava
* 5 týdnů dovolené
* Flexibilní pracovní doba
* Jedinečnou možnost pro absolventy na začátek svojí kariéry
* Příspěvek na stravování
* Postupné zaučování s individuálním přístupem
* Týmového ducha a férové jednání na pracovišti
* Místo výkonu práce: Ostrava
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Nadnárodní společnost
Nadnárodní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Pokročilý (C1) nebo Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* Středoškolské vzdělání
* Německý jazyk na komunikativní úrovni
* Uživatelskou znalost MS Office (především Word a Excel)
* Ochotu učit se novým věcem
* Samostatnost a pečlivost
* Německý jazyk na komunikativní úrovni
* Uživatelskou znalost MS Office (především Word a Excel)
* Ochotu učit se novým věcem
* Samostatnost a pečlivost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4246938
Datum zveřejnění: 26.1.2022
2022-01-26
lokalita: Okres Ostrava Pozice: Administrativní pracovník, referent, Obchodní referent, Specialista reportingu, Telefonní operátor Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 27 000 Kč/měsíc