Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/-ka back office ( 25 - 30.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Brno-město, Brno, Česko
Brno-město, Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 25 000 Kč/měsíc
Od 25 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Denní komunikace se zákazníky
* Zadávání objednávek do systému
* Objednávání zboží u dodavatele
* Fakturace
* Správa agendy katalogů
* Komunikace s obchodním odd a skladem
* Zadávání objednávek do systému
* Objednávání zboží u dodavatele
* Fakturace
* Správa agendy katalogů
* Komunikace s obchodním odd a skladem
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Práci v rodinné stabilní společnosti
* Příplatky za odpracované roky
* Týden dovolené navíc
* 2 Sickdays
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na jazykové kurzy
* Místo výkonu práce: Brno
* Příplatky za odpracované roky
* Týden dovolené navíc
* 2 Sickdays
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na jazykové kurzy
* Místo výkonu práce: Brno
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
výrobce průmyslových komponentů
výrobce průmyslových komponentů
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ vzdělání
* Znalost balíčku MS OFFICE
* Znalost programu Money S5 - výhodou
* Komunikativní angličtinu nebo němčinu - výhodou
* Aktivitu, samostatnost, komunikativnost a příjemné vystupování
* Znalost balíčku MS OFFICE
* Znalost programu Money S5 - výhodou
* Komunikativní angličtinu nebo němčinu - výhodou
* Aktivitu, samostatnost, komunikativnost a příjemné vystupování
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4247740
Datum zveřejnění: 27.1.2022
2022-01-27
lokalita: Brno - město Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Specialista podpory zákazníků Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 25 000 Kč/měsíc