Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Showroom specialist (28.-32.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 28 000 Kč/měsíc
Od 28 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Komunikace s návštěvníky a případné konzultace k vystaveným produktům
* Support pro marketing
* Zajištění bezproblémového chodu showroomu, včetně kooperace s facility managerem
* Zodpovědnost za informace na firemních portálech
* Spoluorganizace vzdělávacích akcí k produktům společnosti
* Nejedná se o obchodní pozici
* Support pro marketing
* Zajištění bezproblémového chodu showroomu, včetně kooperace s facility managerem
* Zodpovědnost za informace na firemních portálech
* Spoluorganizace vzdělávacích akcí k produktům společnosti
* Nejedná se o obchodní pozici
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Moderní pracovní prostředí
* 25 dnů dovolené
* Příspěvek na životko a penzijko
* Příspěvek na stravování
* Nákup našich produktů za zvýhodněné ceny
* Finanční podpora sportovních a kulturních aktivit
* Místo výkonu práce: Praha
* 25 dnů dovolené
* Příspěvek na životko a penzijko
* Příspěvek na stravování
* Nákup našich produktů za zvýhodněné ceny
* Finanční podpora sportovních a kulturních aktivit
* Místo výkonu práce: Praha
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Stabilní moderní společnost
Stabilní moderní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* Min. SŠ vzdělání
* Komunikativní znalost angličtiny
* Reprezentativní vystupování
* Organizačně a proaktivně laděného člověka
* Znalost práce s MS Office
* Komunikativní znalost angličtiny
* Reprezentativní vystupování
* Organizačně a proaktivně laděného člověka
* Znalost práce s MS Office
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4310248
Datum zveřejnění: 21.4.2022
2022-04-21
lokalita: Praha Pozice: Asistent, Obchodní referent, Recepční, Specialista podpory zákazníků Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 28 000 Kč/měsíc