HR Recruiter na zkrácený I plný úvazek

Advantage Consulting, s.r.o.

Místo práce
Brno-město, Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek, živnost

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* Zadávání inzerátů do IS a na různé pracovní portály
* Dennodenní telefonická a emailová komunikace
* Aktivní vyhledávání profilů kandidátů, které vyhovují požadavkům klientů
* Komunikace s našimi stávajícími i novými partnery a udržování vztahů, občasné návštěvy
* Vedení pohovorů s vybranými kandidáty (většinou jde jen o telefonický rozhovor, zjistit, zda je vhodný kandidát a co nejvíce ho namotivovat na danou pozici)
* Jednoduchá administrativa – papírování odpadá, vše jen elektronicky
* Když budeš dobrý/á, budeš mít přidělené vlastní klienty, které si budeš hýčkat
* Podporujeme i akvizici nových firem, za které Tě odměníme zvlášť

Zaměstnanecké výhody, benefity

* Fixní mzda + prémie (celkem až 35-45.000 Kč)
* Finanční prémie + motivační soutěže
* Benefity - dovolená navíc, stravenkový paušál, tarif na telefon, pružná pracovní doba
* Sick days
* Firemní benefity (můžeš dostat týden dovolené v Krkonoších a další)
* Pracovní mobil i notebook
* Možnost práce z domova – po zaučení
* Příležitost i pro rodiče s dětmi (na mateřské, rodičovské – momentálně máme 3 maminky s malými dětmi, 1 svobodná, kolegyně a kolega na rodičovské dovolené)
* Zaškolení od manažerky s 10letou praxí + další kolegové ihned na místě nebo na telefonu
* Možnost i částečného úvazku (3/4 úvazek a výše)
* Místo práce: Brno - centrum, Orlí

Informace o náboru

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Zprostředkování práce a personální poradenství

personální agentura

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* Min. SŠ vzdělání
* Základní znalost AJ minimum
* Hledáme šikovné lidi, kteří mají zkušenosti s obchodem, plněním plánů a norem, nebo s komunikací se zákazníky
* Vhodná praxe je kromě náboru: prodej v call centru, prodej zájezdů, realitní činnost, finanční poradenství, prodej kosmetiky, energií apod. (ale vše se dá naučit)
* Hledáme veselého člena do ukecaného týmu
* Potřebujeme člověka dravého a komunikativního
* Musí zvládnout pracovat sám, ale i v týmu!

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 4348766  Datum zveřejnění: 7.6.2022  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.