Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Credit controller with ENG (40-50.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Hradec Králové, Česko
Hradec Králové, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 40 000 Kč/měsíc
Od 40 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Kontrola zákaznických pohledávek
* Komunikace s úřady, pojišťovnami, aj.
* Spolupráce s ostatními odděleními
* Komunikace se zákazníky
* Reporting pohledávek, aj.
* Komunikace s úřady, pojišťovnami, aj.
* Spolupráce s ostatními odděleními
* Komunikace se zákazníky
* Reporting pohledávek, aj.
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Zázemí stabilní mezinárodní společnosti
* Různorodou práci
* Motivující finanční ohodnocení
* 5 týdnů dovolené
* Příspěvek na stravování
* Vzdělávání
* Lokalita: Hradec Králové
* Různorodou práci
* Motivující finanční ohodnocení
* 5 týdnů dovolené
* Příspěvek na stravování
* Vzdělávání
* Lokalita: Hradec Králové
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
výrobce vysoce kvalitní izolace, stavebních materiálů
výrobce vysoce kvalitní izolace, stavebních materiálů
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* Min. SŠ vzdělání ekonomického směru
* Praxe v oblasti kontroly/vymáhání pohledávek velkou výhodou
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni - denní využití se zahraničními kolegy a zákazníky
* Samostatnost, analytické myšlení
* Dobrá znalost MS Office, především MS Excel
* Praxe v oblasti kontroly/vymáhání pohledávek velkou výhodou
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni - denní využití se zahraničními kolegy a zákazníky
* Samostatnost, analytické myšlení
* Dobrá znalost MS Office, především MS Excel
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4393641
Datum zveřejnění: 2.8.2022
2022-08-02
lokalita: Okres Hradec Králové Pozice: Finanční analytik Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 40 000 Kč/měsíc