Zkušený nákupčí s dobrou AJ (až 55.000 Kč)

Advantage Consulting, s.r.o.

Místo práce
Pardubice, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 40 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* Práce na nových projektech pro nákupní oddělení
* Pravidelné porady, kde si zjistíte nebo předáte informace
* Budete vytvářet nákupní plán a dodržovat a kontrolovat ho
* Budete vést a aktualizovat příslušnou dokumentaci (různé kalkulace nákladů)
* Spolupráce s různými odd. napříč firmou (Vývojové odd., Strategický nákup, Projektový manažeři, výroba)
* Budete denně využívat AJ v komunikaci s kolegy, zákazníky, dodavateli
* Budete pomáhat Strategickému nákupu vybrat správného dodavatele
* V neposlední řadě samozřejmě i trochu papírování a reportování vedení společnosti

Zaměstnanecké výhody, benefity

* Mzda dle dosavadních zkušeností až 55.000 Kč + bonusy
* Benefitní program (příspěvky na kulturu, sport, penzijko a další)
* Flexibilní pracovní doba s pevným jádrem
* Dotované stravování s velkým výběrem jídel v místní kantýně
* 5 týdnů dovolené
* Částečný HO
* Možnost dostat se k jedinečným technologiím
* Nabízíme slevu na firemní služby a výrobky
* Zlepšíme i formou vzdělávání Vaši angličtinu
* Pozveme Vás i na firemní akce
* Zajistíme bezplatné parkování
* Výborná i MHD dostupnost
* Místo výkonu práce – Pardubice

Informace o náboru

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

výrobní firma

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* Min SŠ nebo VŠ technického směru výhodou
* Předchozí praxe v nákupu ve výrobní společnosti nutností
* Výborná komunikace v AJ – opravdu denně využijete jak písemně, tak ústně
* Ovládání IS SAP
* Ovládání excelu na pokročilé úrovni
* Zvládání stresu, dotahování věcí do konce
* Komunikativnost na vyšší úrovni – schopnost práce v týmu (ale i sám), různé prezentace
* Analytické myšlení a chtít se neustále vzdělávat

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců

Kontakt

Kontaktní osoba: Olga Žák
Tel.: +420739234802
E-mail: poslat životopis
ID: 4399554  Datum zveřejnění: 8.9.2022  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Spodní hranice mzdy (brutto): 40 000 Kč/měsíc