Vedoucí pobočky v personálce (od 40.000 Kč)

Advantage Consulting, s.r.o.

Místo práce
Divadelní 14, Plzeň 3, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
40 000 - 80 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* jako vedoucí pobočky bude hlavním úkolem:
- plnění obchodních plánů týmu,
- hledání nových obchodních příležitostí, kdy se nebudeš bát oslovit nové klienty,
- vedení obchodních jednání, u kterých je náročné vyjednávání podmínek,
- uzavírání smluv a nastavení spolupráce,
- udržování vztahů se stávajícími klienty, zajišťovat u nich nové nábory,
* výsledky obchodních plánů zodpovídáš vedení společnosti
* pravidelně představuješ svou vizi a kroky k rozvoji pobočky a následně je realizuješ
* stále se také budeš věnovat i samotnému náboru

Zaměstnanecké výhody, benefity

* 20 dní dovolené + 5 dní Sick Days navíc za úspěšné plnění + 1 den navíc za každý odpracovaný rok
* za plnění plánů měsíční odměny
* za přeplnění plánů dostaneš TÝDEN DOVOLENÉ NA HORÁCH
* roční a kvartální bonusy
* teambuildingy
* stravenkový paušál
* flexibilní začátek a konec pracovní doby
* možnost home office po zaučení
* notebook a telefon je samozřejmostí
* služební automobil

* termín nástupu: dle dohody
* místo výkonu práce: centrum Plzně

Informace o náboru

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

-

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1) nebo Německý jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* ukončené středoškolské vzdělání
* schopnost plnit obchodní plány, orientaci na výsledek svěřeného týmu
* umět vést a motivovat menší tým s férovým přístupem
* musíš být dobrý/á v obchodu, nebát se oslovit nové klienty, jet na schůzku a uzavřít smlouvu
* zkušenosti z personální agentury
* angličtina či němčina není nutností, ale v obchodu ti kolikrát spoustu věcí ulehčí
* měla by tě bavit práce s lidmi i u počítače
* řidičský průkaz skupiny B

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců

Kontakt

Kontaktní osoba: Bc. Veronika Kosková
Tel.: +420739236965
E-mail: poslat životopis
ID: 4416066  Datum zveřejnění: 5.9.2022  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Spodní hranice mzdy (brutto): 40 000 Kč/měsíc