Administrativní podpora

Advantage Consulting, s.r.o.

Místo práce
Pardubický kraj, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* Komunikace se zákazníky
* Poradenství pro zákazníky
* Administrativní úkony
* Komunikace napříč firmou
* Koordinace zakázek

Zaměstnanecké výhody, benefity

* 25 dní dovolené
* Pružnou pracovní dobu
* Odměny/bonusy
* Mzdu dle zkušeností
* Příspěvek na penzijko
* Stabilní zázemí

* Nástup možný: IHNED

Informace o náboru

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

strojírenství

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* SŠ vzdělání
* Znalost práce na PC
* Pokročilou znalost AJ
* Komunikativního člověka

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců

Kontakt

Kontaktní osoba: Bc. Barbora Sedláková
Tel.: +420739428372
E-mail: poslat životopis
ID: 4465650  Datum zveřejnění: 13.11.2022  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.