Supply Chain Manager

Advantage Consulting, s.r.o.

Místo práce
Zlín, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

•Zodpovědnost za celkovou strategii a výkon funkce řízení dodavatelského řetězce závodu, jakož i plánování a řízení činností a operací podniku
•Kontrola výrobních a dodacích procesů
•Plánování a implementace logistické strategii a zajistěte splnění cílů
•Dohled na skladování, manipulaci a distribuci produktů
•Práce na prognózách a zásobách, vedení přesných záznamů o procesu a analyzování výkonu
•Řízení souvisejících nákladů při zachování kvality
•Vedení, motivace a rozvoj týmů se zaměřením na metodiku a strukturu oddělení
•Implementace nových technologií
•Zlepšení celkového výkonu dodavatelského řetězce a hledání jakékoli možné inovace procesu

Zaměstnanecké výhody, benefity

•Atraktivní mzdové ohodnocení včetně bonusů
•Bohatý set zaměstnaneckých benefitů včetně auta
•Uvolnění vašeho potenciálu v inspirujícím prostředí
•Potenciál rozvoje v nových technologiích
•Práce ve firmě, která se stará o zdraví svých zaměstnanců a o jejich rozvoj
•Práce ve firmě, jejíž dlouhodobou vizí je soulad výjimečných výsledků a šťastných zaměstnanců

Informace o náboru

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků

Máte zkušenosti s řízením všech fází výrobního toku, od nákupu materiálů až po dodání finálního produktu.? Nebojíte se nedržet osvědčených postupů a hledáte nová a lepší řešení? Cítíte se být specialistou, ale také člověkem, který je zaměřený na lidi, jejich rozvoj a posouvání je v před?
Pokud odpovídáte stále ano, pak hledáme právě vás.
Dynamická výrobní společnost – dodavatel pro špičky z oboru automotive hledá do svého týmu novou posilu na pozici:

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Osobnostní předpoklady a dovednosti

•Praxe min 7 let, nejméně 3 roky na obdobné pozici
•AJ na pokročilé úrovni
•Výborné komunikační schopnosti
•Výborná schopnost plánování
•Schopnost řešit problémy, rozhodovat se a nabízet řešení
•Time management
•Logický a systematický přístup k práci
•Schopnost vést a motivovat tým

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců

Kontakt

Kontaktní osoba: Martina Márton
Tel.: +420775787063
E-mail: poslat životopis
ID: 4469645  Datum zveřejnění: 22.11.2022  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.